11 december 2006

Idag har jag:
... jagat katt med Alfonzo. En syn for gudarna kan jag lova speciellt nar Alfonzo krop runt pa knana bakom maten for att fa fram katten som gomt sig under bankarna. Ett gott skratt fick vi i alla fall och det ar ju alltid kul nar man kan skratta tillsammans med bossen.

... Kopt klanning som jag kan ha pa nyar. Svart med parlor och blomma. Jattefin och kostade bara 29 euro plus liiite till. Fortsa gangen jag gar in i en affar och koper en klanning utan att ha beslutsangest. Nagon gang ska det vanda.

... Varit pa personalkontoret och fixat Hannas papper. Efter mkt om och men blev allt klart och vi fick aven klart for oss hur lonen kommer utbetalas osv. Sa jag far pengar av Hanna nar hon kommer hem i Januari sa slipper jag aka hem med hela min lon. Kanns bra. Och sa far jag ju pengar i Januari da jag annars ar pankare an pankast.

... Jaklats med Raymond om en sak som vi inte ska skriva har. Hanna vet vad jag menar och aven en hel del andra pa jobbet.

...Inte druckit ol for den goda olen var slut. Men vi ska ju jobba sen sa det ar nog lika bra.

...skrivit detta blogginlagg. Pa en tysk dator. Funkar ungefar likadant men lite svart att forsta allt som star har. Auf widersehen!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej gumman! Nu är det inte många dagar kvar! :) Hoppas du njuter riktigt ordentligt nere i solen och samlar ihop alla glada minnen och tar med dig hem till Sverige. 6 veckor har gått jättefort, och bättre än jag trodde. Men det ska bli skönt att få hem dig så vi kan prata på riktigt om allt som hänt och om LL. ;) Saknar dig och räknar ner! Pusspuss

2006-12-14 @ 21:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback