Ge mig ett varmt bubbelbad och ett glas vin

Så kanske jag kan kurera mig från detta halsont som jag dragits med i en veckas tid nu. med andra ord sen jag steg upp ur sängen på lördagen för att förbereda min resa hem hit till Sverige. Så i morgon bitti klockan fem har jag varit hemma en hel vecka redan. Tänk att tiden kan gå så fort... Men som sagt det halsonda får gärna försvinna och det skulle säkert kännas mycket bättre efter ett vaaarmt bubbelbad och ett glas vin eller kanske två. Ska nog prövas ikväll efter allt som ska fixas idag.

   Köra Pingu en sväng snart (eller så snart min lillasyster ätit frukost och gjort sig i ordning, har nämligen lyckats få med henne till stallet så nu ska jag rita ett kors i taket). Sedan julklappar till Frida samt julklappar från Frida. Hoppas hon inte dör när hon får den ena presenten.. mohahahaha.;)

   Förövrigt tycker jag att snön borde singla ner mot marken just i detta nu (och även i morgon såklart) så att vi kan få en vit jul. Hoppas att alla familjer där ute får en vit jul på anats sätt åtminstone. Alkohol och jul hör inte ihop, isåfall bara i mycket måttliga mängder. Inte kul om pappa somnar i julgranen uppepå alla klappar eller om mamma däckar i sängen klockan två och sover resten av den högtidliga dagen. Julen är (enligt mig) barnens högtid så se till att de får en riktigt GOD och minnesvärd (på ett positivt sätt) samt vit jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback