Granen är uppe!

Japp så var det jul igen. Känns som det lite mer nu i alla fall för granen har kommit upp och står nu i vardagsrummet klädd i kulor, glitter och julgransljus. Myspys värre och nu fattas bara att alla julklappar ska läggas under granen så blir jag fyra på nytt! Känner mig ganska löjlig men jag blir mycket förväntansfull när klapparna ligger där och väntar på att öppnas. Dock tycker jag nuförtiden att det är lika roligt att ge bort presenter som att få (om inte roligare ibland) och det kan jag säga utan att ljuga. Tyvärr är det svårt att hitta riktigt bra julklappar till alla mina nära och kära men jag tycker att jag har lyckats skapligt i år... Tror och hoppas i alla fall att Frida blev nöjd med sina julklappar. Hemliga påsen som förenar nytta med nöje verkade i alla fall uppskattas..:D

   Nu blir det tur till farbror och faster i Vadstena där det högst sannolikt blir fika. Kommer gå upp typ 10 kilo nu över jul men det tar jag igen efter.. Träna träna träna hela tiden.. haha.. försöker jag inbilla mig själv. 

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack igen för julklapparna. Allt var bra! :) Hemliga påsens innehåll uppskattades speciellt... haha. God Jul! Puss

2006-12-23 @ 18:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback