Party ikväll

Ikväll blir det Harrys! Ska bli kul men vet inte vart vi ska ta vägen på förfest. Hänger bara på men det blir nog bra. Ska bli kul att träffa folk igen som jag inte har träffat sen jag åkte till fuerteventura (och eftersom jag är väldigt dålig på att ringa och höra av mig till folk även om jag vill så är det bra att i stort sett alla kommer befinna sig under samma tak ikväll).
   
   Julaftonen igår var härlig. En del saker var mindre bra men jag är jättenöjd och glad för alla mina julklappar. Så nu är det ett helt år kvar tills man får känna julstressen och pressen igen då man återigen ska armbåga sig fram genom horder av människor i jakt på julklappar. Skönt.

   Nej nu måste jag fixa i ordning mig. Åker om en timme. Ses på Harrys gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback