Disk och Terassdag

Idag har jag jobbat 07.45-16.00. Forsta fyra timmarna var jag ute i disken och fixade besticken och andra delen blev det Terrassen alldeles sjalv. Visserligen inte jattemkt folk pa lunchen (inte om man jamfor med frukosten och middagen) men det var fullsatt ute pa terrassen sa jag var klar sist av alla. Schyst att folk staller upp och hjalper till. Verkligen. nej de bara sager Ciao! och droppar sedan av och lamnar mig at mitt ode... Vet inte om det bara ar mina foraldrar som har uppfostrat mig till att hjalpa manniskor. Tack till er (mamma och pappa) och sa skaller jag lite pa andras foraldrar som inte lart sina barn att man ska hjalpa andra.

   Annars har jag idag kopt julklapp till Patrik och Jonna. Sa nu kan jag snart med gott samvete spendera pengar pa mig sjalv, ska bara inhandla pappas forst. Slosa massa pengar och fa daligt samvete efterat men det far jag ta.

Kommer sakna Hanna nar jag aker hem, hon ar verkligen en harlig manniska! Men det ska bli skont att resa hem om de 15 dagar som ar kvar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey bumbi.
Tack för vykortet=) FIck det i förrgår när vi kom hem från paris. Det är skönt o vara borta tycker jag, men å andra sidan är ju du borta mycket längre.. Men du längtar väl inte efter vädret antar jag ;) Sol är ju så förbaskat skönt!! Här 'r det kallt o mörkt.. Gött för dig o komma hem alldeles brun till jul o allt=)
TÄnk att du missat julkalendern idag hehe=) den verkade bra=)
Puss&kram

2006-12-01 @ 22:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback