Har igen!

Inget att gora idag heller eftersom Hanna jobbar aven idag sa darfor tillbringar jag nagra minuter framfor datorn och bloggar lite (samt slosar massa pengar eftersom det ar svindyrt att "hyra" internetdatorer har).
   Har precis varit pa en promenad vilket var trevligt men kunde gott att gatt langre. Ska istallet sloa framfor tvn och med min andra engelska bok i solen pa altanen om det inte blir for varmt. Onskar att det gick att kopa billiga bocker pa svenska har nere men istallet for man kopa engelska.. Ingen fara med det for det ar ungefar som att lasa bocker pa svenska men det vore skont att slippa lagga ut 12 euro per bok bara for att jag lyckats lasa ut de bocker jag hade med mig hemifran.

   Ska till Gran Tarrajal idag en svang efter att vi akt till Costa Calma dar Johan och Paula bor. Hamta post och umgas lite, trevligt med omvaxling.

Nu ar det bara 18 dagar kvar och allt kanns mkt lattare. Har ju typ bara en lang charterresa (inkl jobb) kvar om man ser det pa det viset sa jag ska forsoka att bara njuta nu och sedan aka hem med en stor erfarenhet i bagaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback