10 saker ni inte visste om mig

Eller som bara de som känner mig vet...

1. Jag ogillar spindlar och fästingar väldigt mycket.
2. Min bästa vän bor allt för långt borta.
3. Jag saknar min bästa vän otroligt mycket.
4. Jag ställer för det mesta besticken åt fel håll ("upp-och-ner") i diskmaskinen eftersom matkladdet är på den sidan som "ska" vara uppåt. I alla fall enligt de flesta jag känner och min hemkunskapslärare från högstadiet.
5. Snart tas min pärla ifrån mig och jag kommer gråta blod.
6. Jag har ångest och panik över Spanien resan.
7. Jag längtar till Spanienresan.
8. Jag tycker om att sjunga men är totalt tondöv så gör det inte mer än i duschen eller där folk jag inte behöver skämmas inför finns.
9. Jag är för tvåsamheten.
10. Jag är ensam.

Ett tillägg som passar just nu skulle vara: Min ena hund fastnade nästan med sin nos i en såskanna för att nå de sista resterna på botten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback