Ännu en lista. Kopierat från annans blogg men ifylld av mig själv.

 

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Varför skämma ut sig i TV när man lika gärna kan göra det i verkliga livet?
Vilken årstid tycker du bäst om? Hösten. Löven byter färg och det luktar gott när man eldar på gärdena. Stubbar är guld till hästfolk.
Brukar du sjunga i duschen? Ja men hellre än bra. (Mycket hellre..)
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Fälttävlan och handboll går an.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Något ska man väl tro på?
Vad är viktigast för dig? Min familj, själsfränden Frida, andra vänner, djuren, luft, mat och vatten.
Laddar du hem musik och film från Internet? Nix.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Skrika högt och sedan bli paranoid.
Vad är det bästa med julafton? Stämmningen och känslan.
Tänker du mycket på ditt utseende? Tyvärr alltför mkt.
Vad får dig att slappna av? Ge mig ett varmt bad, en god drink, några stämningsfulla värmesljus så blir jag lealös som en kaspersdocka.
Är du skyldig någon pengar? Inte just nu faktiskt.
Är du mörkrädd? Ibland. Ibland lite mindre.
Vilken färg är snyggast? Blått och grönt.
Tycker du matte är svårt? Jag tycker inte om siffror och siffrorna tycker inte om mig. (Det är därför jag alltid räknar fel)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Högsta vinsten.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? När jag vaknat.
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Mina syskon, mig själv.
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Folk får själva välja om de vill dö i förtid, orsaka andras död eller ha äcklig andedräkt.
Har du piercing? Hål i öronen om det räknas.
Bråkar du och dina syskon ofta? Hehe... Inga kommentarer.
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Frida.
Läser du ofta böcker? Ja. Ännu mer ofta nu när jag är skol- och arbetslös.
Vad föredrar du för sorts filmer? Bra filmer.
Vad slösar du mest pengar på? Hästarna. Det är dyrt med veterinärer, hovslagare, mat och saker.
Vill du gifta dig? Ja med rätt person.
Vill du ha barn? Ja.
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? House och Medium.
Vilka länder har du varit i? Norge, Danmark, Skottland.
Vilka husdjur har du haft innan? Innan vad? Sammanlagt har vi i familjen haft fyra hundar och fem hästar men då räknar jag med de vi fortfarande har.
Solar du ofta? Nej. Gjorde det i våras för att bli lite brun till balen. Det hjälpte föga.
Är du bra på att laga mat? Bra och bra. Det jag lagar går att äta.
Var badar du helst? I vattnet. Eller pengar skulle jag också kunna ta mig ett dopp.
Vad dricker du för alkohol? Cider, vin, drinkar.
Vad använder du för droger? Inga alls.
Vilka djur är du mest rädd för? Spindlar och vildsvin.
Vad tycker du om monarkin? Leve kungafamiljen!
Vilka språk kan du? Svenska, engelska (flytande). Lite tyska och lite spanska.
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Jag har brutit höger nyckelben och det gjorde förbannat ont.
Vilken kändis är hetast? Johnny Depp som Jack Sparrow.
Gillar du att dansa? Ja men hellre än bra.
Vad har du för klädstil? Min egen.
Är du flygrädd? Nej. Men kan säkert bli.
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Bra, bättre, bäst. Cigaretter förpestar tillvaron för oss icke- rökare.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten.
Vilken är din favoritglass? Den som är färsk.
Tror du på ett liv efter döden? Hoppas men vet inte om jag tror.
Vilket kaffe sörplar du helst? Svart.
Vilket mobilmärke föredrar du? Föredrar mobiler som funkar.
Vill du gå ner i vikt? Ja.
Vad har du för personlighet? Jobbig?
Har du varit deprimerad? Det har väl de flesta varit någon gång?
Tycker du om sushi? Aldrig smakat men vill gärna pröva.
Tror du på livslång kärlek? Ja men inte för min del. Förutom till mina djur i så fall.
Vad äter du helst när du ser på film? Godis! Mums!
Lever dina föräldrar tillsammans? Ja.
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Karate, judo jajjemän. Men min nacke och mitt huvud skulle inte överleva det.
Har du tandläkarskräck? Nej men tycker inte om att skrapa bort tandsten eller lukten hos tandläkaren.
Har du någon gång haft självmordstankar? Nej.
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Morgon.
Vilken hårfärg har du naturellt? Brunt. Typ.
Biter du på naglarna? Ja tyvärr men vill gärna sluta.
Är du beroende av något? Syre, mat, vatten.
Hur ofta motionerar du? Alltför sällan men rider flera gånger i veckan och promenerar när andan faller på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback