Blä

Mitt i allt sorgligt elände med Tårtan så kan jag stolt säga att min packning i stort sett är klar, bara lite saker kvar som man måste packa ner det sista man gör. Allt är mammas förtjänst då hon med mod och hjältemodighet gav sig i kast med mitt berg av saker jag skulle försöka stuva ner i mina resväskor. Kan ju säga som så att det ser ut som om jag ska flytta till Fuerteventura och inte bara vara där i sex och en halv vecka... Till mitt försvar kan jag tillägga att "min" (mammas) rullväska är av den mindre sorten och att det var därför jag även fick packa i min stora bag. Plus handbagage. Usch usch, kommer skämmas när jag släpar runt på all packning... Tröstar mig med att jag nog kommer bli arg på mig själv om jag inte drar med mig allt det som jag har packat. Lakan och badlakan tar ju också mycket plats, så det så...

   Nej nu börjar jag snart gråta igen...

Kommentarer
Postat av: Sofia

hehe jo det är ju det som är charmen med dem, bla ;P vad brukar du göra med honom? jag har haft honom i tre år sedan september, så det är inte så jättelänge men :)Hur går det med tårtan? när ska hon tillbaks?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback