Egocentrisk period

Här kommer ytterliggare 10 saker bara om mig, jag vill vara lite ego och bara skriva om mig själv.. Det bara är en sådan period just nu.

1. Jag älskar att skriva noveller och ibland även dikter.
2. Jag har en personlig favorit när det gäller diktskrivare.
3. Jag hatar att jag älskar choklad.
4. Jag mår bättre när jag fått promenera.
5. Mitt hår är just nu väldigt slitet.
6. Mitt hår behöver klippas.
7. Jag tycker på allvar att det kan vara bra att titta på amerikanska ungdomsfilmer om kärlek, mobbare och mobboffer, onda styvmödrar you name it. Då får man fly till en fantasivärld. Och inte behöver man anstränga sig för att nå dit eller förstå storyn.
8. Jag önskar att jag kunde spanska, tyska och ryska flytande och inte bara svenska och engelska.
9. Jag är besatt av att lära mig nya språk men gör det tyvärr inte pga av för lite tid. Se punkt åtta.
10. Jag tycker att det arabiska fullblodet är världens vackraste hästras. Och då inte den spinkiga utställningstypen utan "ridhästtypen" som är lite grövre. Guds gåva från himmrlrn som en man en gång upplyste oss om när "min" Tårta (Dekoria) var ute och visade upp sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback