Jag har tydligen en pojkvän

Ja tydligen... Jobbade idag och var då på dans med tjejen jag jobbar med (hon och hennes vänner är förståndshandikappade). En kille sa att han tyckte jag såg ut som Shakira (det gör jag verkligen inte men det var gulligt av honom, tror han har henne som idol) och frågade om jag sjöng lika bra som hon också. det gör jag verkligen inte heller för jag är så tondöv någon kan bli men som sagt, det var också gulligt. Han fick även en dans och blev glad över det. Tur att man kan göra någon lycklig enbart genom en dans.

   Blev även uppbjuden ett flertal gånger av en annan kille. Enligt honom var jag "hans tjej" och jag fick knappt en lugn stund. han ville dansa hela tiden. Haha vill man ha uppmärksamhet så ska man gå till ett ställe där de annordnar danser mm för förståndshandikappade för de är jättecharmiga, bjuder på sig själva och skäms inte över att rocka loss ordentligt på dansgolvet (så mycket att man är rädd för att bli påhoppad av misstag..:).

Mycket mycket onyttig dag idag. Frallor med ost till frukost plus kaffe. McFeast meny till lunch och en varmkorv till kvällsmat. Plus en bulle, en kaka, mer kaffe och smågodis. Uschusch vad jag har syndat. Jag ska försöka bättra mig.

Hela morgondagen ska ägnas år packa, packa och packa lite till. Tvätta upp det som är kvar att tvätta (troligtvis mer än vad jag försöker inbilla mig) samt städa rummet ordentligt. Ska även försöka hinna med en promenad eftersom ingen hanns med idag. Hoppas bara att vädret är lika underbart höstigt som det har varit i dag. Vindstilla i stort sett (framåt dagen i morse blåste det tokigt), solsken men kallt. Då skulle jag bli lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback