Levande ljus och en ask choklad

Skulle jag inte dö av om jag fick just nu. Vill lyxa och mysa till det lite.

   Idag har jag städat hos mormor, så nu kan hon var glad. Har ju inte möjlighet att hjälpa henne med städningen sen på sju veckor men det får väl ordna sig på något vis.

Lyssnar just nu på lite härlig musik som gör att man blir på partyhumör. Partyparty! Eller kanske inte på en söndagskväll... Skön utemusik i alla fall!

Fem favoriter just nu:
1. Boken Svart stig av Åsa Larsson, har bara läst några få sidor än så länge men den har redan fångat mig. Rekommenderas varmt och hjärtligt.

2. Echo - Vertical Horizon. Kan lyssna på den om och om igen.

3. Nisse när han jagar laserpricken. Mer korkad hund finns inte men det är ganska kul att jäklas med honom. Han fattar liksom inte att han aldrig kommer få tag på den...

4. Min familj. Underbar även om jag har rätt kort tålamod med framför allt lillasyster just nu. Älskar er alltid och ni är det viktigaste på den här jorden.

5. Hösten, den är underbar med kyla, regn och gula löv. Bästa årstiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback