Två dagar kvar...

Bara två dagar kvar sedan drar jag till solen. Börjar bli lite nervöst nu måste jag erkänna. Jag har aldrig varit  borta så länge hemifrån förut så det om någonting blir en upplevelse i sig. Det längsta jag har varit borta är en vecka när jag var i Skottland. Borta på min födelsedag är jag också och det har väl aldrig hänt förut. Men det är mest mamma som har ångest över det skulle jag tro, det gör inte mig något. Kommer ju hem till jul och den tycker jag är viktigare än en födelsedag...

   Nu blir det promenad med voffsingarna sedan packa (nej jag är inte färdig än...) och fixa lite allmänt. Ska försöka ta en bild på Kalle och Nisse idag, tillsammans och när de förhoppningsvis sitter stilla. Lyckas jag med mitt uppdrag så lägger jag upp bilden här sedan. Men det är ingen garanti för hundarna har lite för mycket spring i benen och mycket att hålla koll på när vi är ute och går.


Kommentarer
Postat av: Sofia

jo det är jag verkligen:) oj, det var länge :O vad är det för någon? tackar, tyvärr han är av okänd härstamning men men :)

Postat av: Mia

Ja,inte blir det då lätt att klara sig utan dig min älskade unge, oavsett om det är födelsedag eller inte.
Älskar dig för evigt.
Kram
Mamma

2006-10-31 @ 19:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback