En lista som hos många andra...

Senaste impulsköp: En film. A love song for Bobby Long.
Bästa fikat: Stor muffins från Lilla hem och en kopp kaffe eller te med mintsmak. Men ska egentligen inte äta fikabröd...
Färg du hatar: Inte så förtjust i rosa som jag var när jag var liten.
Nåt som gör dej förbannad: Syskon, när saker inte går som jag vill. En hel del kan man väl säga.
Så får du motion: Rider 3-4 dagar i veckan på ena hästen och springer 2-3 dagar i veckan med den andra. Promenerar sedan förra veckan i stort sett  varje dag. Cyklar till och från stallet när jag inte är för lat och tar bilen istället.
Om du var en blomma: Skulle jag plockas och sättas i en vas. Antar jag.
Det dyraste du äger: Det måste var hästen.
Tidigaste barndomsminnet: När min kusin drog mina armar rakt upp i luften och jag tippade bakåt och slog i golvet. Tror jag.
Första frågan du ställer till ny bekantskap: Beror på situation och person.
Samlar på: Dammråttor i mitt rum.
Underskattad grönsak: Tomat, paprika you name it.
En bil är: Ondskans verktyg om man frågar Lisa. Mkt bra att ha om man frågar mig.
Pryl du inte kan vara utan: Mobiltelefonen. I - landsproblem.
Ditt livs aha-upplevelse: Ridturen på Tårtan i torsdags. Hon gick heelt underbart!
Lyx är: Att kunna göra vad man vill när man vill.
Tidningar du prenumererar på: Hälsa någonting.. Fast bara tre nummer pga kroppsångest och skaplig prenumerationspremie.
Du gör med 100 upphittade kronor: Sparar. Börjar bli snål nu när jag inte har någon stadig inkomst.
Nån du saknar: Frida! Borta alldeles för länge åt gången.
När grät du senast: Några dagar sedan kanske. Vill inte att Tårtan ska åka "hem".
Du tycker det är tantvarning: När man börjar klaga på "dagens ungdom". Gah, jag är nästan där ibland.
När är du gammal: Jag är den eviga ungdomen.;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback