Ikväll

Ikväll blir det Zorro för hela slamten. Ska krypa ner under en filt i min sköna soffa, dra igång DV-spelaren och ägna mig åt en maskerad man som börjar på Z. Känns som en helt ok tisdagskväll för en singel som jag. Hade annars gärna haft sällskap där i soffan.

   På fredag blir det Harrys och Club Exposed. Dyrt som fanken att gå in (varför ska man behöva betala 80 spänn för att gå in genom dörren?) men det brukar bli kul. Satsar på att inte behöva köpa ngt att dricka själv där inne utan bli bjuden istället. Funkar faktiskt över förväntan och blir bra mkt billigare...

   Ska iväg och jobba ett par timmar. Behöver åka om ca 10 min. Tur att man får ha bilen iaf.

Förövrigt blir jag med häst och får hästägare som benämning efter torsdag om Kolan går igenom veterinärbesiktningen. Visserligen har jag ju Pingu redan men där står ju mammsen som ägare... Och lilla Tårtan åker snart. Sorgligt men sant. Kommer sakna henne något enormt den lilla spralliga sparven. Varför kunde vi inte bara fått köpa henne efter att ha haft henne på foder i fyra och ett halft år? Från 7 till 11 år har hon hunnit ändra på sig en hel del så frågan är hur bra ägarna kommer klara av henne.. Hon är ju häst nu och ingen liten nickedocka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback