Inte så illa som man kan tycka

Har kommit på det. Mitt liv är inte så jobbigt som jag ibland kan tycka. Hur jobbigt saker än är så kan det alltid bli värre.
   Läste en blogg häromdagen skriven av föräldrar till ett barn som har cancer. Han har inte långt kvar att leva och när jag läste om honom så grät jag. Hur kan jag tycka att mitt liv är jobbigt när man läser om sådant? Vad ska man säga och vad kan man göra? Ingenting tyvärr om inget mirakel sker. Försöka glädjas åt det man har och det man kommer att få uppleva. Vilket långt och rikt liv jag redan har levt jämfört med så många andra som rycks bort alldeles för tidigt.

Känner för er alla därute som har det jobbigt. Önskar jag kunde göra något men tyvärr är ju inte det möjligt. Tänker på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback