Kaffet räddar min dag

Helt sjukt vad glad och uppåt man kan känna sig efter en kopp helt vanligt bryggkaffe.. Helt sjukt är också att jag överhuvudtaget dricker det eftersom det allt som oftast liknas vid en drog menmen. Gott är det i alla fall men allra godast att dricka i sällskap med någon nice person.

   Har idag (nu när jag är inne på min tredje arbetslösa vecka om man räknar bort jobbet som kontaktperson) lagat mat (köttfärssås), röjt undan i köket, suttit ute på Internet alldeles för länge, hämtat med posten och lekt med hundarna ute i trädgården. Ännu inte en så lyckad dag men klockan är ju bara tjugo i tre så vad som helst kan fortfarande hända...

Måste berätta om något helt sjukt som hände inatt. Har ganska ofta svårt att sova men för en gång skull somna jag nästan direkt när jag lagt mig och sov hur gott som helst. Tills klockan var typ ett-halv två. Då "vaknade" jag. Jag skriver "vaknade" för dte gjorde jag egentligen inte. Kände att jag var törstig så jag skulle kliva upp och dricka vatten men jag kunde knappt röra mig. Det kändes som om hela kroppen var gjord av bly och att skallen innehöll bomull eller nått. Riktigt scary faktiskt och när jag väl kunde stappla mig ut till toaletten så kändes det som jag gick i sömnen även om man inte borde veta hur det känns när man går i sömnen. Efter att ha druckit vatten stappla jag mig tillbaka till sängen och somnade på en gång. Huh. Jag som brukar bli pigg som en lärka så fort jag rest på mig och inte kunna somna på minst en timme... Att jag sedan sov ända till kvart över nio kan ses som ett under. Annars klarar jag inte av att sova längre än till halv åtta- åtta..
    Något mystiskt håller på att hända.

"Tyvärr är det för sent. Sarah has left the building."

Längtar, längtar och längtar lite till. Vill åka iväg nu. Det är dags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback