Lördag igen - och jag bara jobbar

Har nu som så många andra skaffat en egen blogg. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, har inte kommit igång riktigt men det ger sig nog.
  
   Har tänkt på en sak som egentligen är lite konstig. Jag är arbetslös men jobbar ändå halft ihjäl mig... Vikariat dyker upp när man minst anar det och deltidsjobbet tar också tid. Plus ridlektioner för småbarnen. Det är ju tur att man tjänar pengar iaf. Måste spara ihop till Spanien nu eftersom jag och Hanna troligtvis åker i Oktober. Visserligen ska vi jobba (poolbartenders om vi har tur) men det blir nog inte så mkt cash i fickan ändå efter boendekostnad och mat. Äta bör man annars dör man har jag hört.

Okej tråkigt första inlägg men jag ska bättra mig. Håll till godo!
Fred och god växt.

p.s Filmtips: A love song for Bobby Long med Scarlett Johansson och John Travolta - suverän! d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback