Tycker inte om alla människor

Jag är en sådan där människa som inte tycker om alla människr. Jag försöker men gör det bara inte. Låtsas som ingenting och många förstår inte hur jag kan vara så trevlig mot en människa som jag egentligen inte tycker om. Jag bara är sådan. Jag är en människa som inte tycker om alla människor som aldrig skulle kunna visa det för någon, jag är alltid trevlig och artig ändå.

   Tycker inte om människor som alltid tror att de är så mycket bättre ock kan allt mycket mer. Otroligt irriterande och likaså när folk påstår att jag sagt något när jag inte alls har sagt det. gahh!!

Förlåt, det bara är en sådan dag idag.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Håller med dig fullständigt! Sådana människor stöter man ju TYVÄRR på varje dag. Har också svårt att visa för folk vad jag egent´ligen tycker om dem, men jkag jobbar på det för jag har insett att jag inte vinner något på att alltid vara trevlig mot de som inte förtjänar det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback