En stor snickerskaka vilar på botten av min mage.

Var och åt med Jessica på Micas dagen till ära. Köttfärspajen jag åt var väl inget att hurra över, de hade mycket mer sallad och gott på förut men det har de tydligen dragit ner på.:( Snickerkakan och kaffet som konstigt nog hamnade på bordet efter maten var däremot helt delikat. Dock var min snickerkaka typ tre gånger så stor som normalt (borde inte klaga över det...) så den blev ganska mäktig. Men en snickerskaka är en snickerskaka så jag åt upp den och nu är jag så mätt att magen står i fyra hörn. Femkilometers spåret i Rismarken gånger två väntar på mig...

   Valborg blir nog trevligt, hoppas bara på grillväder.:P Trevligare kan ju veckan bli också.. haha.;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback