Kebabtallrik är inte helt fel

Jag hatar att säga det men jag skulle mycket gärna vilja ha en kebabtallrik från Venezia just nu. Bästa pizzaplacet i Vadstena, tycker jag och med goda pizzor (och sallader, och kebabtallrikar mm) och med trevlig personal. Åt där i tisdags när jag jobbade och det ar underbart gott! Inte för att jag orkade äta upp allt (hälften av portionen vore lagom) men gott var det. Mmmm det bara vattnas i munnen på mig och magen börjar snart knorra. Kan tänkas att jag behöver mat. Haha.

   Igår var jag hos kiropraktorn som knäckte till både min rygg och min nacke. Känns aningens läskigt när man blir ihopböjd och rätas ut med ett rejält knackande men det var inte alltför obehagligt. Känns som sagt mest läskigt, det är nog mest ljudet som gör det.
   Efteråt kändes det mest behagligt måste jag säga, det var som om några spänningar i både rygg och nacke släppte och det var skönt. Skulle vara helt underbart om det gick att få ordning på skiten och slippa huvudvärk och nackvärk. Det kan ju åtminstone bli bättre.

   Nu ska jag käka och sen plugga matteskiten någon timme. Kursen är slut i morgon och även om jag för länge sedan insett att det går käpprätt åt helvete så kan man ju hänga i in i det sista...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback