M. Granqvist is back in town

Min låtsasmorbror Mattias är på besök från Stockholm med sina barn Bastian och Leia och även hans tjej och hennes dotter. Helt underbara människor allihopa (även om Matte är som han är..;p) och jag är verkligen glad att de äntligen kommer och hälsar på. Jag har inte sett Leia sedan hon var en liten bebis och nu är hon redan två och ett halft. Lite trumpen och bestämd ung dam men hon verkade tycka om mig ändå.:D Fick lyfta upp henne och trösta henne direkt och sedan satt hon i mitt knä ganska länge.
   Bastian å andra sidan måste vara den goaste unge jag någonsin träffas. Han är så artig, snäll och gullig helt enkelt. Gav mig en kram direkt när han kom innanför dörren (och då har jag inte träffat honom på evigheter heller) och sedan satt vi och kollade på Shrek II. Han gick och hämtade chips och vindruvor hela tiden när de tog slut och sedan bjöd han mig hela tiden. När det fanns tre chips kvar bröt han isär en och gav mig ena halvan och sedan tog vi varsitt av de chipsen som återstod. Hur många barn skulle göra det?

   Får se om jag följer med dem till Omberg i morgon. Det skulle vara trevligt men egentligen har jag annat att göra och kanske ännu mer om det skulle hända något särskilt.:) Men en tur på Omberg och grilla korv vore trevligt, och låtsas som om matten inte finns och att jag har jättelång tid på mig att söka in till högskola och universitet... Men det är lugnt, jag hinner.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback