" nä pizzan blir så liten att vi måste ha popcorn till efterrätt..."

Blev en trevlig dag igår. Eller, ja. Mycket tjaffs runt nu i stallet men annars så. Kan vara bra med sådant ibland också eftersom man får prata av sig (lyckligtvis är jag på samma sida som de flesta andra...) och snacka skit. Även om skitsnack i sig inte är snällt eller alltid befogat (men den här gången var det det) så tror jag inte att det är många som ärligt kan säga att de inte tycker om skitsnack. Okej ingen tycker väl om när man själv inte deltar i samtalet, utan det är dig samtalet handlar om men ändå.. That´s life.

   Förmiddagen tillbringandes i stallet, lunch och en bit in på eftermiddagen i min soffa tillsammans med Martin Beck och kvällen hos Frida. Kvällen var såklart bäst.:P Vi pratade och pratade. Promenerade och pratade. Handlade mat och pratade, ja ni fattar? Så nu känner jag ett inre lugn, så som jag alltid känner när jag umgås med Frida och vi hinner prata ordentligt. Man mår så mycket bättre!

   Vi tillverkade pizza. Den blev god om än lite degig, dock så hade vi hur mycket som helst på pizzan att man kunde låtsas som om själva pizzabotten inte fanns. Förutom basen som bestod av tomatsås så hade vi tonfisk, champinioner, crabsticks (heter de så?), ananas, fetaost, vanlig ost (fettokväll, haha), lök och oregano. Mycket gott måste jag säga. 
   Vi trodde att pizzan inte alls skulle vara tillräckligt för oss två, vi var ju sååå hungriga så vi köpte popcorn också som efterrätt. HAHA säger jag bara. Den må ha sett liten ut på bakplåten men skenet bedrar... Fyllde mer än väl kvoten på hur mycket föda man ska få i sig (en hel dagsranson skulle jag gissa på) men pizzabitarna gick ner ändå. Här låter vi ingenting förfaras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback