Nostalgi

Blev väldigt rastlös igår så jag ringde kusinen (igen) och drog med henne ut i rismarken för en lång promenad. Väldigt trevlig och fint väder. Pratade om barndomen och fick lite nostalgikickar. Haha vad massa saker vi har hittat på under åren. Blivit arga på varandra och gömt oss i vinbärsbuskarna, busat runt på hästarna, varit på picknickar, smugglat med oss bananaer och kolasås till min lekstuga för att sitta där och muffla i oss mer kolasås än banan. Kort sagt så hade vi jättekul och Nisse var överlycklig eftersom han fick fälja med. Han var dock dödstrött när vi kom hem. Stackars liten.:)


   Bio ikväll (jobb) och sedan vet jag inte. Skjutsa lillasyster till Ödeshög lyckades jag visst lova så det blir väl att dra snart. Varför ska jag vara en snäll storasyster?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback