Om, så mycket om....

Om omständigheterna varit annorlunda så kanske.
Om jag hade varit modigare så kanske.
Om det inte varit ditten...
Om det inte varit datten...

Så mycket OM och KANSKE i mitt liv. Jag behöver antagligen utöka mitt vokabulär, börja använda ord som.. ja jag vet inte. Eller helt enkelt göra något åt allting.

Uppmaning:
Frida du måste komma hem i helgen!! Jag saknar dig massor, nehöver prata och defenitivt så behövs utgång. Vi har ju pratat om det u know..;)

Usch.. Idag blev det massa onödigt smågodis, nu mår jag illa. Varför äter jag sådant när det egentligen inte alls är gott? Och jag behöver det absolut inte! Alfalfagroddar och morötter är också gott men det idds jag inte hälla upp i en skål och svulla i mig. Jag som trodde jag ville leva länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback