Piggelin

Pingu var en riktig piggelin idag när jag var ute och körde honom. Kul eftersom jag varit lite småorolig för honom eftersom han varit lite hängig. Tror visserligen att det beror på att han fäller, hästarna blir ofta lite segare och surare då men orolig blir jag i alla fall. Han är trots allt 19 år och ingen ungdom längre (även om han själv anser det...). Menmen, proppar i i honom b-vitamin och mineraler och motionerar honom så mycket som möjligt så han ska hålla sig fräsch. Han får allt se till att leva åtminstone tio år till för jag vill inte vara utan honom, mitt hjärtegull.

   Idag ska jag städa mitt rum. Frida ska sova över här fredag-lördag (eftersom vi ska till harrys på fredag.:) och jag vill inte att hon ska behöva sova i ett bombnedslag. Ska försöka plugga lite matte också men det mesta av den skiten är tänkt tills i morgon, då ska jag in till Matilda och plugga galet.

Å så har lillebror och lillasyster fått dataförbud. Haha, mer dator för mig! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback