Woho, maan

Seriöst? Det skulle vara helt fantastiskt. Om (som jag skrev igår, mkt sådant i mitt liv)), bara om...

FRIDA KOMMER HEM  PÅ FREDAG! Och jag är alldels sådär löjligt glad att jag bara vill dansa. Det är inte lätt att bo långt ifrån sin allra bästa vän. Det kan jag garaentera. Frida är den enda personen som jag skulle kunna dela lägenhet med utan att någon gång bli trött eller sur på henne. Hon är den enda som vet allt om mig och som jag kan berätta vad som helst för. Hon är helt enkelt världens bästa vän och jag är så glad att jag har henne. 
   Jag är så glad för att hon har hittat Keith, de passar så bra ihop! Det är så skönt och härligt att se sin själsfrände så lycklig!

   Nu ska jag åka till farfar och lämna tillbaka hans jacka som han glömde i bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback