Bortskämt barn har fått julklappar

Ja jag antar att det är svårt att frångå sina vanor, i alla fall så har min mor väldigt svårt för det. Fick massor julklappar även fast jag fyllt 18 för länge sen, till och med 20. Klart jag blev glad för det men det var väl inte meningen egentligen.
Allt det här fick jag:

- Säkerhetsväst (nödvändig med den häst jag har som dessutom trampade på min gamla väst i somras...)
- Ridhjälm
-Fårskinnspadd att ha under sadeln
- Pall att ha i hästtransporten så att jag kan stänga/öppna översta luckan
- Godisskål
- Örhängen
- Skrivbok och penna
- Badlakan
- Tvål, lotion mm.
- Potatispress
- Ljus
- Pengar
- Choklad

Som sagt, bortskämt barn har fått julklappar.

 Jag med mitt nya hår och nya örhängen samt lillasyster med tomteluva.

Kommentarer
Postat av: Carina

Va snygg du är i nya frisyren!!!
Ska oxå klippa mig snart, men vågar nog inte så mkt som du;0)
/Carina

2007-12-25 @ 16:23:47
Postat av: Hanna

gah, vad kort håret blev! Skitsnyggt blev det, men jag skulle aldrig våga klippa så mycket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback