Jag är speciell

Ja alltså, jag vet inte om det är på ett bra sätt.

- Jag räknar till tre tyst för mig själv varje gång jag går ut ur en affär. Anledningen är att jag är rädd för att larmet ska gå.  (Jag vill påpeka att det inte är för att jag snor saker!)
  
- Om det finns ganska gott om tid kvar på "parkeringslappen" när jag ska lämna staden efter diverse ärenden så går jag nästan alltid och lägger tillbaka den i luckan till parkeringsautomaten igen eller frågar damen (eller herren) som just parkerat om hon (han) vill ha den. Så slipper de betala och jag känner mig snäll.

- Jag är sjukt morgonpigg och har ett hiskeligt morgonhumör den första halvtimmen eller så.

- Jag kan läsa om samma bok tre eller fyra gånger inom ett år om jag tycker att den är bra. Även om jag kommer ihåg precis allt som händer.

- Jag går aldrig in i en butik där det inte finns några andra kunder. Därför tycker jag inte heller om de små "boutiqerna" i min hemstad. För det finns nästan aldrig några människor där överhuvudtaget med undantag av de som jobbar där.

- Jag sätter ofta igång musik men går sen från rummet. Kommer alltid tillbaka när sista låten spelas eller skivan snart är slut. Inte för att jag inte tycker om musiken utan för att jag inte kan slå mig till ro och lyssna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback