Fasiken!

Fick inte jobbet som jag sökte som lab-personal. Antar jag i alla fall eller hur ska man annars tyda tecknen i form av att de inte hör av sig överhuvudtaget när de skulle göra det (igår)? Det som hade varit så bra! Aja inget att hänga läpp för (om det inte hade varit för mailen jag fick nu på morgonen att jag inte fick jobben jag sökt på Kung Starby heller...) och nu får jag hoppas på det högst intressanta (eller inte) städjobbet på Klosterhotellet. Med min otur får jag inte det heller... gah!

För att bli av med det dåliga humöret jag drabbades av igår så åkte jag in och simmade 30 minuter igår kväll. Det låter inte mycket men jag har en förmåga att satsa för fullt direkt när jag kliver i bassängen så jag tog ut mig ganska fort. Sedan satt jag i bastun säkert 20-30 minuter och bara grubblade över hur man ska lyckas få tag på ett jobb. Kom inte fram till något annat än att man inte ska sitta så länge inne i en bastu, högst upp där det är som varmast. För när jag skulle gå ut därifrån så höll jag på att svimma, det bara snurrade till i huvudet. Hade just varit snyggt om jag ramlat och fått hjärnskakning upp på allt annat. Fast jag hade inte blivit förvånad.

Jag hoppas på en fantastiskt rolig utekväll i morgon som kan lätta upp de grå molnen runt mitt huvud. Jag vill ha lite solsken nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback