Harrys där man känner sig gammal.

Det är riktigt illa när man går ut och ser massa människor som gick i ettan när vi gick sista året på gymnasiet ute, på ett ställe med 18-års gräns. Man skrattar lite och tänker att "fasen vad dumma vakterna är som släpper in massa minderåriga". Chocken blir större när man börjar räkna på saken och kommer fram till att de (flesta) som är där inne faktiskt har åldern inne, att man själv blir 20 i år. DÅ kände jag mig verkligen gammal. Haha.

   Roligt med allt folk igår som kom fram och hälsade. Fulla och glada visserligen men hälsade och kramade även om man egentligen inte kände varandra. Typ Rasmus som är två år äldre och gick samma linje som mig. Hade (ytterst) lite kontakt med honom  i ettan men sen dess har vi inte pratat. Igår kom han fram och babblade som fasen. Hehe kul kille.

Gårdagens
Sötaste:
Martins katt
Dummaste: Jag
Tråkigaste: Att vi inte kom till Harrys tidigare
Roligaste: Konverstionen med Tobias, träffa Matilda samt lite till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback