Hoppet som kom tillbaka

Har kanske en chans på jobbet ändå. Pappa ringde nyss och sa att chefen tydligen inte alltid var så snabb i svängarna och att de inte tillsatt någon person till tjänsten ännu (även om de sa att det skulle bestämmas till den 14:onde...). Så nu återvände hoppet lite men jag hoppas inte för mycket. Tycker dock att de allt kan höra av sig om så för att säga att jag inte fick jobbet. Så man slipper gå och våndas.

   Matilda och jag ska läsa MatteC- kursen ihop antagligen och tack gode Gud för det! Jag och siffror går inte ihop men har nog betydligt större chans att få godkänt på kursen om jag har någon som pushar på (och inte minst hjälper mig när jag fastnar...). Pluggkvällar blir det många av och säkert pluggmaraton några helger också, annars klarar jag det aldrig. Låt oss säga som så att mitt liv blir meningsfullt igen när jag börjar läsa kursen, just nu är det allt annat än meningsfullt.

Kommentarer
Postat av: Frida

Du får väl helt enkelt tänka som Nemi så blir allt bra=)
http://www.gp.se/nemi/020607.gif


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback