"Kärleksdag"?

14 februari, Alla-Hjärtans-Dag. Det är idag man ska uppvakta sin Älskade med rosor, choklad och diverse andra saker. Men eftersom jag inte har någon sådan Kärlek att dela dagen med så tänker jag ägna detta inlägg åt mina andra nära och kära som jag inte klarar mig utan:

Mamma och pappa: Tack för att ni finns, för att ni alltid ställer upp och för att ni alltid tror på mig även om jag inte gör det själv. Ni är fantastiska.

Patrik och Jonna: Älskade syskon. Även om vi titt som tätt bråkar om oväsentliga ting så är jag glad att jag har er. Ni är två underbara människor som jag är otroligt glad över att ha som syster och bror. Det är också helt otroligt att ni överhuvudtaget står ut med mig så som jag tjatar på er. Tack, jag ska försöka bättra mig men är man storasyster så är man...

Frida: Min allra bästa vän i hela vida världen. Det finns ingen som vet allt om mig och som förstår mig som du gör. För dig kan jag berätta allt och lite till. Vi är själsfränder vi två och det ska vi vara livet ut. Du är bäst!

Kalle och Nisse: (Ja jag tänker även tillägna detta inlägg till mina fyrbenta vänner.) Ni knashundar betyder massor för mig. Även om ni kan vara mycket påfrestande ibland och trots det faktum att ni båda är födda i vägen (eller är det vårat hus som är för litet för två bjässar som er?) så vill jag inte vara utan er. Skulle sakna er alldels för mycket.

Pingu: Nu har du hängt med familjen i 13 års tid. Lova att du lever minst 20 år till, min lilla prins. Allt vi har varit med om, alla gånger du försökte slänga av mig de första åren jag hade dig. Jag var livrädd för dig men älskade dig av hela mitt hjärta. Det sistanämnda gör jag fortfarande, det finns ingen bättre häst än du.

Alla släktingar och vänner: Ni är också underbara, ingen nämnd och ingen glömd. Släkten är värst (men familjen är värre) och bäst. Alla vänner; jag är glad att jag fått privelegiet att lära känna er. Stor kram till er alla vart ni än befinner er just nu (såsom Australien, grannstaden, fjällen eller i någon av Europas alla huvudstäder).

Jag älskar er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack stumpan, det värmde. Du vet att du kan & det är bara att du tror på det gör.
Älskar dig.

Puss
Mammsen

2007-02-14 @ 17:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback