Om ödet får bestämma (rätt)

Nu låter jag slumpen bestämma. Får jag jobbet som jag sökt så blir det troligtvis en tripp ända upp till Sundsvall för att kolla på häst. En liten oinkörd nordsvensk av travartypen (alltså smäckrare än den "gamla vanliga" nordsvensken) fast inriden är hon ju förstås. Helt underbart söt och verkar ganska så perfekt för både mig och mamma. Så nu har jag ännu större anledning att hoppas på jobbet. Då är det garanterat att vi har råd att köpa hästen i alla fall. Den som lever får se.

   på fredag blir det Harrys med Matilda, Henke och deras kompisar (som jag inte känner, i alla fall tror jag inte att jag har träffat dem...). Hoppas på en kul kväll och det blir det säkert, alltid trevligt att träffa Matilda om inte annat. Vi är lite dåliga på att hitta på saker tillsammans även om vi försöker planera massa saker. Hon och Lisa är nog i alla fall dem jag har bäst kontakt med från gymnasiet och vi har alltid kul ihop när vi väl träffas. Fast med tanke på att lisa nu är i Australien och ska vara borta tre månader till så får nog jag och Matilda se till att träffas bara vi två, lite långt att vänta tre månader på att bara ta en fika eller en filmkväll ju...;)

Satan vad jag fryser om mina händer just nu, jag behöver en varm dusch. funderar dock på att åka och simma en sväng senare och i simhallen finns ju en härligt varm bastu.:D

I morgon fyller Johanna 19 år, så grattis på henne. (Tänk att fylla på Alla-hjärtans-dag, damn vad hennes pojkvän måste känna press på sig just nu..;).

   Den 18 fyller allra bästa Frida 22 år. Fast henne grattar jag närmare (så Frida jag hoppas du inte blir ledsen för att jag inte grattade dig precis nu..;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback