Snart är Greger min, om allt går som det ska

OM allt går som det ska, alltså om han går igenom veterinärbesiktningen och det inte är världens jäkla oväder på fredag så bor Greger hos mig från och med fredag.<3
   Det ska bli så himla kul att äntligen få häst igen (som man kan rida på även om jag först måste rida in honom...) så att jag kommer igång med mina gamla vardagsrutiner igen. Stackars häst, han kommer väl tröttna på mig efter en vecka av tränande och pysslande.

Var ute med Pia en sväng och red i snöovädret (det var ganska idiotiskt jag vet) på en pigg Lanciska. Hon laddade som fasen och ville sticka iväg uppför en backe men med tanke på att det var klampsnö (hon skulle slagit ihjäl sig om hon höll högre hastighet än skritt) och att det var rätt halt under all snö så vände vi och red tillbaka samma väg igen. Man behöver ju inte utsätta sig för livsfara.;)

   Siver Tail Gregory "Greger", född 3 augusti 2003, ägare: Sarah Gustafsson. Snälla, snälla låt allt gå bra. Vill så gärna!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej Sarah, jag har först idag fått igång bredbandet! Såg ditt mejl hos en granne men nu är det borta från servern.... Så snälla, mejla mig igen så jag får din mejl samt adressen till Gregers blogg (jag hann titta in där lite i förra veckan och läsningen gjorde mig så glad och varm i hjärtat)! Kram till er alla! /Jeanette

2007-03-12 @ 20:04:03
Postat av: Jeanette

p.s. jo jag fann den här bloggen när jag letade hejvilt efter din och Gregers.... kände igen dig på bilden!

2007-03-12 @ 20:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback