Why me?

Bara att inse att man borde gjort något annat. Varför kunde jag bara inte gjort slag i saken? Friskt vågat hälften vunnet heter det ju men nu är det säkerligen försent. Varförvarförvarför?

Någon som vill ha filmkväll med en människa som just nu känner sig lika smart som ett yxskaft och lika nere som solen (är just nu)? Jag finns här hemma isåfall, bara att höra av sig. Skulle behöva sällskap även om jag kanske inte är världens mest glada person för tillfället.

Men jag har i alla fall varit på kalas idag för mitt lilla kusinbarn Adrian som blir två år idag. ett riktigt litet charmtroll med ett sjujäkla humör. Det var ganska trevligt.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vill, jag VILL ha filmkväll! Tyvärr är det för tillfället en bit mellan oss, men till nästa helg kanske? Saknar dig, min bästa! Puss

2007-02-17 @ 22:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback