Botten

Just nu känns allt bara så meningslöst. Och allt skulle kunna bli lite (eller faktiskt ganska mycket) bättre om jag bara hade pengar. Inte sådär 500 kronor extra som kan vara guld värt ibland utan sisådär 50 000 att göra vad jag vill för. Som att köpa häst till exempel.

   Är bara så less på allt och det är skit rent ut sagt att inte ha någon egen häst längre. Sedan Tårtan åkte så är det inte lika kul i stallet längre. Jovisst har vi Pingu men som jag har skrivit tidigare så är han för liten för mig att rida. Tänk om han kunde växt tillsammans med mig under de här tretton åren som vi snart har haft honom så han kunde varit i en lagom storlek nu också. Skulle varit toppen.
    Det är inte kul att rida alla andras hästar heller. Visst kan det vara kul någon gång ibland men det är inte kul att det är enda chansen till att få ta sig en tur på dessa underbara fyrfota djur. Vill ha en egen pålle nu. Snälla Tårtan rym tillbaka till oss. (Eller snälla låt mig vinna massa pengar så jag kan köpa henne för pengar de inte kan motstå. Om inte annat så låt mig vinna pengar så att jag kan köpa mig en ny pärla. Jag behöver det.)

Låt vars text passar just nu; Fanfanfanfan (Thåström)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh tack ;p bilderna är lite missvisande, men det är iaf något! ja, jag kan tänka mig att hästhållningen inte är någon vidare i Spanien/Portugal =/ På ett ställe, i Andalusien så såg hästarna riktigt välvårdade ut, men de hästarna hade väl tur.. Vad kul att du hade det trevligt i Fuertaventura, hur länge var du där? Tråkigt att du är hästlös nu, som du kan rida.. =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback