Dagens inköp

Noep jag är inget klädfrek som dagen till ära (den 25:e var ju igår...) sprungit runt och slagits med folk i affärerna i ett desperat försök att norpa år mig Den Där Tröjan jag spanat på sedan förra lönen tog slut i början av månaden. Nej inte jag inte.
   Jag har köpt böcker för hela slanten! Eller inte hela slanten. Fyra pocketböcker för 175 kronor, som hittat. Tack Wetterheds för "ta fyra betala för tre" samt halva priset på den slutsumman. Nu kan jag mysa ner mig och läsa läsa läsa när tråket smyger sig på.

   I morgon blir det till att hålla ridlektion som alltid på lördagarna. Hoppas och håller tummarna för att det inte snöstormar ute. Eftersom det är fruset i paddocken så innebär det att vi måste ge oss ut på fältet och ha lektionen. Detta i sin tur innebär att ängeln Pingu mycket väl kan få ett knäppryck och det vore mindre bra. Det skulle alltså underlätta om det inte blåste. Risken blir betydligt mindre att han hittar något att låtsas bli rädd för då...

   Tre dagar kvar på vikariatet. Sedan kan jag sova hela dagarna..;) Usch det vill jag inte. Till nästa helg blir det i alla fall trevligt. Ska åka och hälsa på Jessica och Micke i Nyköping och det ska bli jättekul! Bara dåligt av mig att inte tittat in i nya lägenheten än även om de bott där jättelänge nu. Men Fuerteventuraresan kom i mellan och en massa jul och nyår och diverse saker. Nu blir det ändring på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback