Jauha

Kanske kanske kanske... Tänk om jag kunde ha sådan tur? Ett jobb på det (om alla inblandade nu går med på det) så kommer mycket kännas bättre. Jag bjuder på fika, mat allting bara ni är beredda på att det är budget som gäller.

Tinade upp i badet förut så nu sitter jag iklädd en stor, röd t-shirt med hål i samt ett par "hundtofflor" som ska föreställa dalmatiner (fick dem av lillebror förra julen eftersom jag alltid frös om fötterna...), sexigt värre..;) Tur att ingen annan än invånarna i detta hushåll ser mig. Alla skulle fly om de inte kände mig. Haha.

Godissugen, kan någon komma med en påse lösgodis med massa choklad så vore jag ytterst tacksam. Gärna chokladpraliner med mjuk kola i. De är mycket goda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback