Mystiska drömmar

Ja det kan man lugnt säga! Fattar inte hur man kan drömma så konstigt ibland. Okej jag har hört att det ska vara en blandning av sådant man varit med om/hört under dagen/hör utan att man vet om det medan man sover men ändå! Dock har jag tur, ibland kan jag "styra" mina drömmar, antar att det är under den tiden när man är halvvaken. Så helt uppåt väggarna blev inte drömmen tillslut men mycket förvirrande ändå. 
  
   Det blåser rejält utanför husets väggar och jag har ännu inte orkat byta om från sovkläder till lite mer vettiga (det är inte något vidare läckert att sitta i gamla, stora och urtvättade pyjamasbyxor samt en alldels för stor t-shirt men bekvämt är det) kläder. Ska upp till stallet en sväng så det blir väl antagligen ridkläder som åker på.

   Hoppas på att dagen övergår i solsken och att blåsten försvinner. Kylan gör mig inget men det vore skönt med en vindtilla, solig dag - som gjort för en härlig promenad. Om man tog sig i kragen och kom ut på en vill säga. Usch för att vara så lat som jag är. Men är det söndag så är det söndag, igår var jag faktiskt ute och gick en ganska lång promenad. Skickade även iväg mina jobbansökningar så nu håller jag tummarna för att jag åtminstone kan få komma på intervju. Jag behöver verkligen ett heltidsjobb med fasta rutiner och en garanterad lön i slutet av månaden. Helst igår. Har ju jobb månaden ut men det är ju bara tillfälligt. Men ett jobb är ett jobb så jag får väl vara glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback