Skottland

Jag vill tillbaka. Helst nu på en gång, få en bra lägenhet (helst gratis men det kan jag ju bara drömma om), ha en massa pengar och sedan bara njuta av landet, naturen, kulturen, städerna, människorna, språket (och då allra mest den skottska "dialekten"). Klarar mig dock utan maten, haggis var ingen höjdare men jag har ju i alla fall provat.

   Gamla kyrkor, fina slott, berg och Highland Cattle kor. Underbart. Jag vet att det regnar ofta och det är grått på himlen men inte alltid faktiskt. Längtar tillbaka som fasiken.

Åka och handla en sväng idag och sedan stallet. Enda "måstena" för dagen plus en promenad (men den tar jag fram och tillbaka till stallet så går jag en timme iaf.). Sedan kan jag göra vad jag vill. Fast det kan jag ju jämt göra, fri och obunden som jag är. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback