Lista


Nämn något som gjorde dig glad igår:
När jag fick en kram av en liten pojke på två-tre år som ville tacka för våfflan han fick. Tror inte han tänkte på det där med pengar och köp av vara. ;) Så det var nog mamma han skulle kramat egentligen.

Vad gjorde du kl 08:00 imorse?
Klättrade på en pall för att hänga upp flaggor på en vägg Jobbade alltså.

Vad gjorde du för en kvart sedan?
Tänkte att jag skulle ge mig ut på en promenad. Tänker fortfarande på det.

Vad var det sista du sa högt?
Fan. (En blomkruka blåste ner från fönsterbrädet)

Vad har du druckit idag?
hmmm... tre koppar kaffe, ett glas jordgubb/lime juice och ett glas vatten. Om jag inte misstar mig.

Vad var det senaste du åt?
En banan.

Vad var det senaste du köpte?
Pasta med lax, sparris och grönsaker och ett telia refill kort till mobilen.

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Brun (träbrun)

Vad är det för väder hos dig nu?
Blåsigt, soligt men molnigt i fjärran.

Godaste glassmaken?
Polkagris, citronlakrits och ananas guanbanana (vi har mååånga goda glassorter på jobbet).

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jag hoppas på den.

Sover du tungt?
Nix, vaknar alldeles för lätt och somnar alldeles för svårt. Eller hur man nu ska förklara det. Sover nog för lite helt enkelt.

Drömmer du mardrömmar?
Det händer.

Trivs du med ditt jobb?
Ja det gör jag faktiskt. Hoppas på att trivas med mitt framtida yrke också, som jag förhoppningsvis påbörjar om fyra år när utbildningen är klar...

Favoritklädsel?
Ridkläder! Eller myskläder, vilket som.

Favoritlåt just nu?
Lars Winnerbäsck - Stackars

Vad ser du om du tittar till höger?
En dörr, en matta och en byrå med lite krafs på.

Vad gör dig glad just nu?
Att jag har fem dagars ledighet att se fram emot nästa vecka. I rad (!). Man får vara glad för mindre. haha

Vad ska du göra härnäst?
Dra på mig jogginskorna och dra ut och göra mig själv en tjänst genom att motionera.

Höger eller vänsterhänt?
Höger.

Humör just nu?
Varken eller.

Favoritgodis?
CHOKLAD och kola, helst tillsammans!

Kläder just nu?
Några gamla mjukisbyxor i svart och rosa, en blå t-shirt av märke Marwin samt torsor från Gina Trico och bh från h&m.

Sommarplaner?
Jobbjobbjobb.

Hur många kuddar sover du med?
Fyra.

Spelar du något instrument?
Nä, jag är så omusikalisk som någon människa kan bli.

Morgon eller nattmänniska?
Morgon.

Vad är viktigast för dig?
Familjen (där inkluderas givetvis mina älskade hästar och hundar), släkt och vänner.

Är du kittlig?
Extremt.

Snarkar du?
Det gör jag säkert och jag sover även med öppna ögon.

Stjärntecken?
Skorpinion. Giftig och bitsk. hehe.;)

Äckligaste insekten?
SPINDLAR!

Stökigt eller välstädat?
Välstädat.

Skriver som Myra (
http://myrasmysterier.blogg.se), hojta till om ni gör denna lista. Vore trevligt.:)

Kommentarer
Postat av: Myra

Haha. Jag sover också med öppen mun. Speciellt om jag somnat i soffan. Händer tom att jag vaknar av att jag dreglar! Hur äckligt är inte det!? lol


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback