Tidsfördriv

Jag är Siv Melly Peterson och jag bor i Jönköping. Jag är 44 år gammal och lastbilscahufför. Mina intressen är att se på Amigo på tv:n och att vara ute och cykla i motvind och uppförbackar, bland annat.
   Jag har två små barn.
   Mitt hår ät grönrandigt och mina ögon är svarta. Jag lyssnar helst på jazz eller hårdrock (sådan hårdrock där man inte hör vad de sjunger). Min idol är Thomas Di Leva.


Gör såhär :
Förnamn = Mellannamn
Efternamn = Närmaste granne
Hemstad= senaste bussbesöket
ålder = mammas ålder
yrke = pappas yrke
intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som du har piercingar ( örhängen räknas )
hårfärg = tröjans färg
ögonfärg = byxornas färg
Musiksmak = sånt du inte tål
Idol = kändis du avskyr

Jag utmanar ALLA som läser detta inlägg att göra likadant! Och givetvis meddela mig det på något sätt.
  Tack för er uppmärksamhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback