Borde

Duscha, vara effektivare sista timmen men jag orkar inte. Börjar jobba klockan två och ska stänga idag så jag lär väl inte vara på väg hem från jobbet förens halv nio ikväll. Supermegakul verkligen. Not. I helgen har jag dock bästa passen (tycker jag) mellan halv åtta och två.

   Att jag jobbar fedag, lördag och söndag tre helger i rad bekymrar mig inte alls. nejdå jag äääälskar att mina helger occuperas av slit och släp.

Tog en sväng upp till betet och lämpade av Pingus grejer samt kollade till honom. Hans mage har ökad markant kan jag lova. Snart kanske det ploppar ut en liten mini-Pingu ur honom. (Om det inte vore för att han är valack)

Fixat mat till mamma och hennes kompisar, man får hoppas att de inte dör av matförgiftning. Eller kräks av att det smakar skit. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback