Att humla

Humla:
= "Göra och klara av någonting utan att begripa att man egentligen inte "ska" klara av det - till exempel humlan som flyger mot alla odds".

   Sov ut ordentligt i morse och det var sååå skönt. Jag antar att min kropp har vant sig alldeles för mycket vid att vara arbetslös så att den inte pallar med tidiga morgonar. Det ska snart ändras på.

Igår åt jag två apelsiner, en halv burk majskorn och en tomat. Måste äta mer grönsaker och frukter än vad jag brukar har jag kommit på. Så nu ska jag bli en grönsaksätande fruktoman. Det ÄR faktiskt gott med både frukt och grönsaker så det blir nog inga problem. Det blir bara lite mer att äta och mat är ju alltid gott..:)

   Borde, borde, borde VERKLIGEN plugga matte hela dagen men jag varken vill eller orkar. Jag ser ingen som helst mening med det eftersom jag har en mycket stark (och sann) förvarning om att jag ändå inte kommer att klara matematik C kursen. Usch och blä.

Jag måste göra något åt saken snart. Jag blir så trött på mig själv. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback