Blogg.se, we have a problem

Hade tänkt lägga upp massa bilder i det här inlägget, bara för att det är kul men det gick inte. Krångel med blogg.se. Det tycker jag inte om.

Är hungrig som ett djur (och för tillfället skitig som en gris efter att ha mockat boxar och kört in massa ny torv för att fylla boxen till Greger) så jag behöver mat. Vad för mat är frågan? Kan inte själv besvara den för tillfället så jag ska plöja mig i genom skafferi och kylskåp inom en snar framtid. Äta bör man...

   Ta ut pengar, gå på intervju samt köra upp alla våra hästgrejer till stallet igen som för tillfället står och samlar damm i kontoret. Helt underbart lycklig blir jag av att få ställa sakerna på sin rätta plats igen. Jag behöver inte mycket för att må bra. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback