"I kungens stora slott, stora, stora, stora kök där finns en liten, liten, liten piga..."

Jobbat idag och ska jobba i morgon. Städvik igen, börjar tröttna på det rätt bra nu eftersom jag har städat på landsarkivet varje sommar och jobbat extra där sedan jag slutade nian. Fast det är som ett bra är ju lönen, pengar behövs ALLTID och så är ju arbetsplatsen väldigt fin också. Det är inte alla som får möjlighet att jobba på ett slott med utsikt över Vätterns klara vatten. Kan dessutom njuta av soluppgången genom de stora fönstrena som vetter ut mot sjön på framsidan, alltid något positivt med att börja arbeta klockan sex på morgonen..;)

Snart blir det mat av något slag, en promenix med hundarna och sedan barnvaktsjobb i em. EFTER det ska jag upp till stallet och fixa i ordnig allt där (fast idag får Greger vila, kommer inte palla att aktivera honom idag) så min dag blir lååång. Kommer stupa i säng ikväll och kommer definitivt inte orka se på Topmodell fast jag vill. Men som sagt, pengarna hägrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback