I really gonna need our study nights... Matilda HELP me!

Matte är djävulens påfund, det är jag övertygad om. I alla fall så känns det som så just nu, har ögnat igenom mina första inlämningsuppgifter och skrivit ut formelsamlingen. Jag är glad att jag inte är ensam om den här pärsen. Tackochlovgodegudvadjagärlättad över att Matilda också läser kursen. Så att vi kan gråta ihop och förbanna talen tillsammans. Om inte annat kan ju Matilda trösta mig när jag kör på slutprovet, och jag kan glädjas med henne när hon klarar det. Jag har inte alltför höga tankar om mig själv...

DET ÄR VÅR UTE!!!!! Solen lyser, fåglarna kvittrar, påskliljorna i slänten ("stupet") bakom vårat hus har börjat titta upp ur jorden. Nu ska jag bara hitta vårens första tussilago så är våren ett faktum. Nice dag trots matteproblem.

Bröllopsparty på lördag. Ulrika ska gifta sig..:) Det ska bli jättekul, hoppas bara att alla från Finland kan prata svenska eller engelska och att jag inte behöver babbla på persiska (för det språket kan jag inte heller), då låtsas jag att jag tappat rösten eller är döv. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback