Redan problemos... så att säga

Känner redan hur ångesten kommer krypande, hur rummet blir mindre och mindre och hur talen i boken hotfullt kommer skrika åt mig att jag är en stor matteidiot. Och då har inte ens kursen börjat ännu, den startar på måndag den 12 mars. Dock ska första inlämningsuppgiften vara klar senast den 16 (på fredagen!) så jag känner mig ganska körd. Å andra sidan är det nog bättre för mig att verkligen råplugga kursen nu på fyra veckor (den är inte längre än så när man läser på heltid och ändå är kursen på 100 p!) för då kommer jag förhoppningsvis ihåg vad allt handlar om.

   Så jag ska verkligen kämpa, kämpa och kämpa lite till för att klara av kursen. Plugga det kan jag faktiskt men oftast går inte matten och jag ihop, vi får väl se hur sagan slutar... Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback