Svullodag

Hrm... Mycket frukost (dessutom relativt sen eftersom jag inte gick upp förens KVART ÖVER NIO, skandal...), pizza till lunch, delicatoboll till fikat samt några godisbitar som Henke tvunget släpade med hem till Matilda där vi hade vår pluggsöndag. Nice med gottis men det blev lite väääl mycket. Så nu sitter jag och känner mig allmänt tjock och fläskig. Får trösta mig med att vi faktiskt gjorde klart ALLA uppgifter i insändningsuppgift 2 (tio stycken på under tre timmar, kors i taket!) och att jag faktiskt inte brukar äta pizza så ofta. Det gör ju också sitt till att de andra svullade lika mycket som jag. Haha.

   Var extra glad över att plugga hemma hos Matildisen idag eftersom vi hade strömavbrott till och från här hemma idag. Förvisso sprang ljuset iväg igen precis när jag kommit hem men det kom tillbaka ganska snabbt. Men som det blåser ute nu så blir det nog svart snart igen. Usch. Så härligt är livet på landet..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback